hyvästele minut, oi tuska, ahdistus

hyvästele minut
oi tuska, ahdistus
anna minun mennä
kun mun mentävä nyt ois
irrota jo ottees
maailma mua odottaa

ota mukaas pelko
ja painu unholaan
vika ei oo sinussa
vaan minussa
en ole vielä nähnyt kaikkea
mitä mulle on tarjolla

ehkä voidaan joskus tuonnempana
olla ystäviä taas
mutta voi nyt sentään yhden kerran
anna minun tehdä valinta

hyvästele minut
oi tuska, ahdistus
mä olen toisen löytänyt jo
sen nimi on ilo
se mua tuolla odottaa
se näytti mulle kerran
ettei mun tarvitse suhun tyytyä

siis anna minun mennä
hyvästele ja lähde
minun täytyy nyt elää
itseäni varten

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s