juuri tänään toivoisin lomaa omasta elämästäni

juuri tänään toivoisin
lomaa omasta elämästäni
olen saavuttanut liian vähän
ja ollut tehoton

minussa ja zombeissa on se ero
että zombit ovat elossa
eikä mun edes täydy enää herätä henkiin
olen kuollut niin monta kertaa
siltä se tuntuu

olen sepittänyt näitä juttuja jo niin kauan
olen aikataulut laittanut uusiksi
olen raportoinut jokaisen liikkeeni
eikä mitään ole jäljellä
kaikki on tyhjää ja kalpeeta

mä näin unta, jossa oli
seitsemän veljestä
jotka vuorotellen kävivät kaikki
kysymässä minulta
onko jokin hätänä

mutta minä olin hiljaa
ei mikään mua liikuttanut
kopeana katsoin heidän ylleen
eikä edes tuohtumus pinnassani käynyt

juuri tänään toivoisin
lakkaavani olemasta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s