hylätyt

sä sanot mulle
että tunnet itsesi hylätyksi
mä sanon sulle
että itse hylkäät minut joka kerta
kun lakkaat syömästä lääkkeitä
ja annat hulluuden nousta silmiisi asti

voit sanoa mitä vaan
kyyneleilläsi minut turruttaa
muttei mikään vie niitä muistoja pois
traumatisoituna minä kuljen kun muut voi
kertoa anekdootteja menneistä
samalla, kun sinun surusi
minun ihoni alla kulkee
ja joskus sitä itsekin aidoksi luulee

sidettä ei katkaistua kai koskaan saa
mutta tiedä, että jäljiltäsi jää
möykky kasvava mun sydämeni päälle
rintalastasta ottaa niin ettei henki kulje

ehkä seuraavalla kerralla onnistaa paremmin
ummistakaamme siihen asti silmämme
mikään ei mene elämässä niin kuin päättää
on parempaa nyt jättää ja mennä
anna mun olla edes hetken ajan kokonainen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s