kritiikinsietokyvystä

mä en luopuisi tästä
vaikka sata nollaa
iskettäisiin mun pienen
tekstini perään

kirjoitan
koska muuta en voi
klisee pitää täysin paikkansa
on suvussani mielisairaita
olen kirjoittanut kapaloiästä
ja ollut itsekin pohjalla
alkoholin kanssa lätrännyt
tarpeeksi jo
ja kulkenut ojasta allikkoon

monta kertaa mä miettinyt oon
pitäisiköhän sitä uskoa kohtaloon
on mulle luettu tähdistä tää
kirjoittajan rooli
ja kulutettu on monta tuolii
kun tarina vienyt on mennessään

pelkään liian monesti
mitä ne muut sanovat
yritän ymmärtää
kritiikin kritiikkinä
tekstiä kohtaan
ei minua ihmisenä
se on vain hirmuisen vaikeaa
kun on niin herkkä
silloin on hankala ymmärtää
että tekstiään pitää kehittää
vaikka se tulisikin ulos
voimasta flow’n

tekniikkalaji, sanovat
minä en siihen usko
mulle tää on tie, totuus ja elämä
se vie mennessään
vaikka yrittäisin muuta väittää

siispä yritän vain opetella
kestämään yksinäiset tähdet
kun runojen ääreltä lähdet
toivon että kuitenkin
jotain liikahtanut sinussakin on

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s