alzheimer

mun mummo oli kaunis nainen
nyt sil on alzheimer
se puhuu pojista
jotka asuu katolla
ja soittaa poliisit aina

mun mummo oli fiksu nainen
nyt sil on alzheimer
se punnitsee tomaatit väärin
ja ostaa kuusi purkkia suolaa

mun mummo oli hyvä nainen
nyt sil on alzheimer
se nuokkuu nojatuolissa
ja juttelee jotain mielipuolista

mun mummo oli kaunis nainen
nyt sil on alzheimer
sen kasvot on jo rapistuneet
silmätkin tyhjentyneet

eikö kukaan voi tehdä mitään
auttakaa
eikö kukaan aio sanoa mitään
auttakaa

mun mummo oli kaunis nainen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s