mä en halua sua tänne

mä en halua sua tänne
mä en halua sua mihinkään
mä en kaipaa lohdutusta
vaikka huudankin ikävää

sä löysit empatian liian myöhään
tunteen siitä, että voisit mut menettää
mä en enää katso taakse
sun täytyy ymmärtää
aika ajoi ohi meistä
taakse sä jäät

etsit syitä nyt
kun olen puhumisyrityksistä jo luopunut
enkä enää ole juopunut
koska se ei auta
ei mitään muuta, ei surua poista

mä en halua sua tänne
etköhän ole tehnyt jo tarpeeksi
mene, kun on päivä lyhyt ja yöt niin pitkiä
että saan vain nukkua
silloin kun en turruta ajatusta töissä
anna minun olla

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s