kiitos särkyneestä sydämestä

kiitos särkyneestä sydämestä
kiitos, kun et arvostanut mua sen vertaa
että olisit halunnut kanssani loppuelämäsi viettää
kiitos, että otit minusta kaiken energian, mikä irtosi
kiitos, että muiden seurassa mua vihasit
kiitos, ettet halunnut sitoutua
mutta olit silti mustasukkainen ja omistushaluinen

ja tottakai sä löydät jonkun toisen
joka on samalla tavalla huolehtivainen
kuin olin minäkin aina
joka pitää sinusta kii, kun suhun sattuu
ja katuu, että joskus sulle suuttui
ja kuuntelee kaikki ne räyhät
kiintymysmalliltaan väärä hänkin

kiitos, että et rakastanut mua
niin kuin olisin ansainnut
kiitos, että valehtelit menoistasi
kiitos, ettet tuonut lahjoja
muita kuin klamydian
kiitos, että valoit minuun arpesi

ja jossain kaiken alla tiedät
ettei kukaan ole kuin minä
vaikka mut samaksi lyttäsit
kanssa kaikkien naisten
niin minä olen se
joka ymmärsi sun kaikki jutut
ja mä tiedän, että sä tiedät sen

ja mä tiedän sen
että sun sisälläsi asuva hauras poika
ei koskaan kasva eheäksi
kiitos, että vihdoinkin pääsin irti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s