kolmion ainut sivu

ei mua haittaa siksi
että panit mun miestä
enkä mä sua huoraksi syytä
tiedän sen olleen hälle eniten fyysistä
mutta tässä vaiheessa ongelma ei ole meidän parisuhteemme
vaan sinun ja minun ystävyytemme

mua haittaa
että pystyit tekemään niin
että tartuit kiinni siihen
minkä tiesit mun vaivalla saavuttaneen
onnen ja tasapainon
ja kaikkien näiden vuosien
yhteisten kokemustemme jälkeen
et voinut yksinäisyydessäsi ketään muuta valita
otit kiinni hetkestä ja olit kännissä

miehen laitoin jo kiertoon
sattui niin että korvissa soi
mutta hänestäkään luopuminen ei niin pahalta tuntunut
kuin tuntuu sinun puukkosi mun selässä
en olisi ikinä osannut tätä pelätä
nyt vihaan kaikkea
joka sinusta muistuttaa

vaikka olemme tehneet verivalat
jakaneet paljon ja enemmän
niin hänet olisin halunnut vain itselläni pitää
harmi, ettet voinut kunnioittaa sitä
et voinut antaa vain olla
vaan piti sinun päästä loistamaan suosiolla
jota hän osoitti sua kohtaan

jos voisin elää hetkiä uudestaan
jättäisin välistä sen
kun kiinni jäitte
olisin mieluusti pitänyt itselläni sen illuusion
kerrankin oikeanlaisesta miehestä
ja sinusta ikuisesti mun rinnalla

olin aikeissa pyytää sut kaasoksi
nyt toivon mielessäni sut raadoksi
kiitos, että näytit, mihin pystyt
kiitos, että annoit muutokselle syyn
en olisi koskaan kuvitellut tätä päivää näkeväni
nyt luotan vain harvaan
mutten kunnioitustani myy

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s