rakastamisen haikeudesta

valvon vieressäsi öitä
välillä mietin
kohta meen
mutta mun päässäni
toistuvat vain samat aiheet
olen sinua rakastava nainen
enkä saa siihen järkee
oot niin helvetin tärkee

eräänä päivänä mä varmaan herään
mietin, että tässäkö se oli
mun elämä
mutta sen haluan kulkea sun kanssa yhdessä
olen miettinyt monesti
sekoitanko tämän tunteen riippuvuuteen
tai johonkin omaan rikkinäisyyteeni
mutta ei, mä haluan elää sun rinnallasi oikeasti
kehittyä kanssasi
mitä ikinä tuleekaan eteen

ja vaikka vuodet hioisivat meistä taian pois
mä haluaisin löytää itseni kanssasi uudestaan
ja uudestaan
sitä se kai on, kun rakastaa
niin paljon
ettei sanotuksi saa
ja on valmis kaikesta luopumaan
mutta omaa elämää kuitenkin kulkee rinnallaan

ja itsensä kanssa tekee joka päivä sovinnon

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s