lopulta vahvuus

se on surullinen hetki elämässä
kun tuntuu, ettei enää jaksa
ei yrittää, ei ymmärtää
näkee kaiken harmaana
tuhon täysin varmana

olen ollut sillä tiellä niin monet kerrat
että sekoaisivat laskuissaan psykiatriherrat
olen venyttänyt jaksamistani
ja uskonut, että se kannattaa

olen maannut tulessa ja itkenyt markkinoilla
olen ollut kliininen ja marginaalissa
jotenkin olen kuitenkin yhä täällä

toisinaan on hetkiä, jolloin järkeni on jäässä
suurimmaksi osaksi olen kuitenkin jo varma
että jos ohjaa mua jokin karma
niin myös hyviä tuokioita on tulossa
en ole mihinkään tästä elämästä menossa

koska lopulta vahvuus on sitä
että uskaltaa olla heikko
niinkin suuri klisee on yllättävän vaikee
sisäistää jos yrittää vain paahtaa
kohtisuoraan harhaa

kannattaisi unohtaa muiden odotukset
ja päättää, että mikään ei mua voi
lopullisesti pohjaan vetää
se on lupaus itselleni
lupaus, joka pitää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s