tahdosta kii

mä en aio nöyristellä enempää
pyysin jo anteeksi
siihenkö tämä jää?

jos ainoa ongelma on
että minä aina draamaan
koska et suostu kanssani asioita jakamaan
niin se vaatii meiltä molemmilta jotain
ei vain niin, että etäännymme
ja toisiamme lopulta pelkäämme

en ennen ajatellut
että parisuhde vaatis töitä
mutta nyt kun pelissä on näin paljon
tiedän, että olen valmis
panostamaan, saamaan kaiken kuntoon

oot sopivasti juuri kaikkee
enkä mäkään ole aina näin vaikee
mun mielen saa hyvin haikeeks
jos et haluaisi enää yrittää
vaan näkisit tämän kriisin
suurempana kuin osana elämää
ja kehityksen sijaan haluaisit taantua

mä toivon, että molempien tuska pian laantuu
koska molemmat on tyhmyyksiä sanoneet ja tehneet
nämä on meidän yhteiset ratkaisun hetket

se on lopultakin tahdosta kii
jos haluat, saat minut iäksesi
jos haluan, olet täällä jäädäksesi

joten voisimmeko mitenkään
toisiimme luottaa taas
jos mä lupaan olla ymmärtäväisempi
niin voisitko säkin puhua tunteistasi
tai edes kertoa hiljaisuuteen syyn?

ja lopulta, mä uskon
kaikki järjestyy

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s