en aio odottaa varasijalla

mä en enää kestä
sun täytyy pian valita
kumman tunteet on sulle tärkeemmät
minun vai sen tytön
jonka vuoksi sun puhelimes piippaa joka ilta
en tiedä, mitä enää tahdot siltä
enkö minä sulle riitä?

mä olen jo antanut sulle paljon itsestäni
oon vihdoin uskaltanut näyttää myös negatiiviset tunteeni
ja sä olet mua tukenut
täydellisesti rivienkin välistä lukenut

miksi siis vellot menneessä
kun mä olen tässä sun edessä?
ymmärrän ja kannustan siinä
mikä ikinä puhuttaakin sua
tiedän susta paljon ja unelmas arvaan

mikset tahdo olla vain mun kanssa
mitä havittelet, et ole mikään desperado
oliko se tyttö jotain enemmän, paremmin?
vai mättääkö mussa jokin?

mä luotan suhun enkä olis näin epävarma
jos vain tietäisin
että mä olen se, kelle murheesi kerrot
se, jonka viereen heittäydyt kun päättyy yö
kenen kanssa ilosi jaat
ja se, jota rakastat

en voi tähän asiaan vaikuttaa
en tahdo sun elämääsi rajoittaa
mutta tätä pelkoa en kestä
näytä minulle, kenestä sinä välität

en aio odottaa varasijalla

2 kommenttia on “en aio odottaa varasijalla”

  1. Surullinen sanoo:

    Kosketit mua syvältä.

  2. hateriot sanoo:

    kiitos, ilahduttavaa kuulla. hyvää jatkoa sinulle.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s