lupasit mulle

lupasit mulle ikuisen
loppuun asti kestävän —
eiku hei, tää onkin siitä apulannan biisistä
otetaanpa alusta

lupasit mulle hetkellisen —
eeei, mä käytän tota sanaa liikaa
ootas nyt, kun mietin vähän lisää

lupasit mulle —
no oikeastaanhan se ongelma on siinä
ettet sä ikinä mulle mitään luvannut
sanoit heti alussa jo
että oot koko elämäsi tyrinyt
etkä osaa tämmösiä ihmissuhdejuttuja

kai sä mulle silti jotain lupasit?
lupasit mulle jäätelön, jos lainaisin sulle parisataa
onhan sekin symbolinen lupaus
kai jollakin tapaa?

no nyt hei oikeesti mä keskityn tähän runoon
lupasit mulle kuun taivaalta —
jeesus, mikä klisee
ööö ööö äää

lupasit mulle vittu et yhtään mitään
sinä saatanan jänishousu et voinut sitäkään lupausta pitää
jaa mutta tuossahan on paradoksi
ja ’vittu’ väärässä kohtaa
voi himputti, että tää onkin vaikeeta

mun ei varmaan pitäisi susta lainkaan runoilla
kiitos universumille tästä merkistä
lupaankin siis nyt itselleni
että kuuntelen joskus myös järjen ääntä
ja vähemmän sitä apulantaa

11 kommenttia on “lupasit mulle”

  1. omnilion sanoo:

    Tässäpä on se mitä lupasin! Toivottavasti tykkäät. 🙂

    Ajattelen sinua,
    koska mietin minua.

    Et koskaan karkaa mielestäni,
    koska aina kun päästän kieleltäni,
    minä
    tai
    sinä
    oot mielessäni.

    On kuin julmaa pilaa,
    ehkä jumalan ivaa,
    että en voi olla minä
    kun olet vain sinä,
    ja ne kaksi rimmaa.

    Ei yksin ilman kahta,
    ei myöskään puun pahka.
    Minä ja sinä,
    sinun ja minun.
    Aina ovat yhdessä nuo kaksi.

  2. hateriot sanoo:

    kyllähän se taas iskahti! samoja aiheita itselläkin ollut mielessä.

    • omnilion sanoo:

      Se on kyllä sääli se, kun on niin ikävä!
      Minä tuon kirjoitin jo kolmisen viikkoa sitten, ja edelleen yhtä epätietoinen.

    • omnilion sanoo:

      En voisi olla enempää samaa mieltä! Tätä raadollisuutta on kaiken kaikkiaan jo jatkunut kuukauden, alkaahan se vähän nyppimään sisältä..
      Nyt WordPress sekoaa, en voinut tuohon alempaan kommenttiin vastata. 😀

      • hateriot sanoo:

        toivottavasti tilanne selviää pian! on niin väärin joutua roikkumaan löysässä hirressä.

        ja tekniikka ei tänään kyllä taida olla ystävä!

    • omnilion sanoo:

      Onhan se. Mä ottaisin tässä vaiheessa jo mieluummin sen kieltävän vastauksenki tän epätietoisuuden sijasta.
      En tietenkään ole kaikkea toivoa silti vielä menettänyt…
      Ja ei, tekniikka ei tänään toimi 😀

  3. hateriot sanoo:

    lupauksetkin ovat sanahelinää niin kauan, kunnes ne toteutuvat käytännössä.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s