mun mieli ei ehkä oo ihan ehee

mun mieli ei ehkä oo ihan ehee
siitä löytyy monta irrallista puolta
yksi niistä on ns. menestyjä
joka pintapuolisesti on järkevä aikuistuja
toinen puoli on unelmaansa rokkiporukoissa elävä
epäsovinnainen runotyttö
kolmas taas kotonaan hajoileva
angstinen ja ahdistunut nainen
jonka ongelmat ovat epämiellyttävän konkreettisia
suuria ja itsestä riippumattomia

mieli luo näitä rooleja
koska psyyke ei ole itsessään tarpeeksi vahva
kestämään aina aivan kaikkea
näin mä olen sen kohdallani järkeillyt
vaikkei tähän oikein auta mitkään tärkeilyt

mut sen vaan sanon, et jos toi runotyttö
menis menestyjän puolesta töihin
niin avokonttorissa olis aika vaikeeta
oleminen aivan kaikilla
ja dissais mua muutkin
kuin vain olkapäällä huutava raivopäinen puoli
joka kokoaa nää muut yhteen

tosi paljon vainoo
ja ainoo jonka käsissä on tämä elämä
olen minä ja sehän siinä on vaikeinta
kun en oikein tunne minua
mikä se on lopulta näistä kaikista puolista
joita on niin vaikea yhdistää toisiinsa
siis se oikea

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s