spontaaneja onnen sirkamia

mulla menee niin älyttömän hyvin
että musta tuntuu
että joudun kirjottamaan joskus muistelmat
näistä kaikista ajoista
eihän tässä nyt ole mitään järkeä
ei kenenkään elämä ole oikeasti tällaista

kaikki nämä tapahtumat
koko mun historian varrelta
ovat olleet niin irrallaan arjesta
että mä en osaa yksinkertaisestikaan kuvitella
millaista se voisi olla
kun ei olisi aina kiitänyt ylös ja alas
mielialojen mäkiä ja elämän muita mittareita
kaikkia rytinällä, kerralla

välillä ilman kotia
seuraavassa hetkessä kartanossa
toisinaan mökkihöperönä
heti perään maailmalla
nyt istun mun tyhjässä kämpässä
katselen tätä huonetta
huomenna vaihdan maisemaa
tää elämä mua kuljettaa
niin kummallista on koko maailman
kulku aina vaan

mä saan hengittää
olla olemassa
ja se tuntuu toisinaan
niin sietämättömän kauniilta

niin ohikiitävää on kaikki mitä tunnen nyt
mutta juuri tässä hetkessä
sen mitättömässä merkityksettömyydessä
ja universaalissa olevaisuudessa
minä olen onnellinen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s