onnellinen runo

ihania kissanpentuja
ja kaksoissateenkaaria
mä istun laiturilla
ja katson kauas ulapalle
venyttelen samalla
tunnen kesäillan henkäyksen
ihollani samalla kun merivesi
kutittaa
ja jossain laulaa kuorossa lokit
kauniisti ja vähitellen
sä tuot sitten jäätelöä mulle
on niin söpöä ja ihanaa

täällä mökillä kun ollaan
niin on ihanaa käydä nukkumaan
ei ehkä niin puhtaisiin lakanoihin
mut ihanasti kuitenkin
unohdan arjen turhat murheet
kun ollaan täällä keskellä ei-mitään
ja silti niin lähellä aivan kaikkee
sanon vielä kerran: ihanaa

aurinko herättää mut uuteen päivään
tosi viehättävään sellaiseen
ei tarvii tehdä mitään mikä ei maistu
voin vaan syödä mansikoita
ja katsoo, kun mun sääret paistuu
voin lukee kaikki hömppäkirjat
kun kukaan ei oo näkemässä
ja sit voin taas illalla
juosta vedessä ja hymyillä
ja me voidaan yhdessä kohottaa yhdet sivistyneet maljat
koko elämälle
sen kauniille hetkelle

ja yöllä kissanpennut
tahtois takas pihamaalle
ne kolisuttaa valjaitaan
mut mä pyydän ne mua paijaamaan
ja siinä me nukutaan yhdessä
neljä kissanpentua ja minä
ja niiden emokin syleilee mua
ja sitten olet myös sinä
jonka kanssa jakaa koko elämä
mä rakastan teitä kaikkia

mä olen niin kiitollinen kaikesta
ja ne kissanpennut saa kyllä hyvät kodit
ja älkää muutenkaan huoliko
tää runo loppuu hyvin

tässä näin päättyy
aivan tosi hyvin
päättyy… hyvin…
päättyy

One Comment on “onnellinen runo”

  1. Saketzu sanoo:

    Erittäin… pelottava


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s