mites tää twitter

mä menin yks päivä kattomaan
et mistä oikeesti kohkataan
kun twitteristä puhutaan
se kun on aina kaikkialla
julkisuudessa ja katseiden alla
niin mitä mä sieltä löysin?
no itsestäni ainakin sen
että olen ihan nykytekniikkavammainen
en tajuu mitään mistään twiiteistä
en osaa seurata ketään ja ihmettelen
et minne ihmisten vastaukset toisilleen
oikein ilmestyvät

sit aloin vähän katella
että kuka ketäkin seuraa
ja yhtäkkiä vaan hirveesti ihmisiä
joista jokaisella
status poikineen
ja tosi paljon muutenkin kommentoitavaa
mä taidan mennä metsään nukkumaan
oon ihan saatanan huono itseni brändäämään
mulla ei kai oo tarpeeksi henkistä pääomaa
ja itsearvostuskin puuttuu
et voisin itseäni mitenkään
sanoo kauheesti miksikään
mut kuka muhun uskois
jos en itsekään?

ja kaikki on jotenkin niin epäsuomalaista
ihmiset on siellä sosiaalisia ja tosi dynaamisii
ajan hermolla ja ihan täysin perillä
milloin minkäkin jutun syistä
mä katson vieressä
ja mun ilme on kuin mun mummolla
kun käytiin katsomassa sitä arkussa
erikoisjännää tämä elämä
sosiaalinen media

ja arvatkaapa kahdesti
kuka on jo koukussa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s