täydellisyydentavoittelija

miks mä teen näin mulle
miks mä syön huonosti
miks mä nukun miten sattuu
miks mä en lue mitään järkevää
miks mä hillun liikaa netissä
miks mä en koskaan käy lenkillä

miks mä päästän itseni tähän kuntoon
miks mä harrastan vaan kaikkee typerää
miks mä en muuta maailmaa
miks mä en soita useammin äidille
miks mä en osaa käydä ruokakaupassa
miks mä tuhlaan rahaa
miks mä kyllästyn helposti
miks mä juon liikaa

miks mä en anna kenenkään rakastaa
miks mä etin onnee vääristä paikoista
miks mä vaan vihaan
miks mä en jaksa pestä tukkaa
miks mä en ees siivoo
miks mä oon niin huono nainen
miks mä en saa mitään aikaan
miks mä mietin liikaa

miks mä en anna itelleni armoo
milloin musta tuli näin vitun itsekeskeinen?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s