laulan adelen mukana

mä yritän toisinaan itkeä
mietin kaikkia asioita
jotka olen tehnyt ja jotka ovat jääneet tekemättä
mietin sinua ja minua
tätä suurta pettymystä
jälleen kerran kiinnyin aidosti
vain huomatakseni
että se laiva lipui ohitseni
katselin rumaa logoa
ja näin
ihmisten vilkuttelevan toisilleen
suutelevan rakkaitaan

luotan aina siihen
että kaikki järjestyy
että kaikki menee niin kuin kuuluu
mut entäs jos mikään ei järjestykään
ja kaikki menee väärin?
kenen oikea on eniten oikea?

mä käyn läpi polttarit ja häät
pidän sylissä vauvaa
sisälläni jäytää
puristaa yksinäisyys
mutten tiedä
miten voisin itsenäni kehittyä
kun en saa mahdollisuutta edes tehdä virheitä

laulan adelen mukana
vaikka mulla on eri ääniala
tuntuu
etten koskaan riitä
ei mikään riitä
oon aina siinä reunalla
ja sitten kuitenkin putoan laidan yli
ja ne muut jatkaa suuteluaan

ja kun mietin kaikkia epäonnistuneita suhteitani
niissä kaikissa on yhdistävänä tekijänä vain minä
jokin tässä suuressa suunnitelmassa
on mennyt vikaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s