’til death do us part

aina kun mua vähän itkettää
niin mä laitan joy divisionin soimaan
sitten kohtaan sen jännän tunteen
en ole yksin tässä maailmassa
joku ymmärtää mua
pääseekö tästä teiniangstista koskaan?

sitten tajuun
et curtiski on long gone
ja meikä ei oikein tiedä
et mihin nää tiet johtaa
jos rakkaus repii meidät rikki
niin sitä tekee kaipauskin
siihen aikaan, jota ei ole
muistoihin, joita ei ole elänyt
ja mun tekis mieli vaan
huutaa

ulospäin näytän kai siltä
että kaikki kävis helposti
ja ettei mikään liikuta mua
mut pinnan alla kuohuu niin
että vaikka sää muuttuu
mä jatkan vellomista

liioittelen paljon kaikkea
koska mikään ei tunnu aidolta itsessään
ja kun tilannetta katson toisin
ei mikään riitäkään
kuvailemaan niitä asioita
joita käyn läpi mielessäni
ja kieltämättä
mun totuus on tarua ihmeempää

kunpa ikuisuus olisi lyhyempi hetki
otan tatuoinnin
jossa lukee: ”i do, ’til you and i die, and die, and die again. ’til death do us part”
ja kyllä joku ymmärtää
mä vielä odotan
että se ymmärtäisi molempia kohti

mun pää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s