merkitystä etsimässä

entäs jos mä uskon tarot-kortteihin
ja i chingiin
entäs jos mä oon numerologi
tai mitäs jos mua puhuttelee saatana
aiotko sä sanoa siihen jotain

häh, ku mä en kuule
häh

pettääkö kontrolli, mitä
ei kato, ei täs mitään
mä pelaan elämällä kuin toiset tunteilla
laitan kohtalokasta hajuvettä ja oon paljaana
nautin suurista tunteista
mut toisaalta mikään ei liikuta

istun kynttilöiden keskellä
manaan henkiä
läpinäkyvät lasikatot murskautuu
kun musta tulee jumalatar
oon noita-akka ja vedän rohtoja
väsyneen kuva kuin joku oikea

häh, ku en mä kuule
häh

ehkä vielä jonain päivänä
me nähdään kaikki selvänä
sitten ei tartte enää arvailla
kun kaikki löytyy suoraan edestä

siihen asti mä maksan neljäkymppii viikossa
ostan voimaannuttavia kiviä
raiskaan pakurikäävät puista
ja lasken nähtyjä lintuja

etkä sä voi sanoa mitään
koska mä en kuule mitään

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s